Sociālo tīklu satura radīšana kā darbs

Datums: 05.02.2024 Sociālo tīklu satura radīšana kā darbs


Egita Bairamova sociālajā tīklā Instagram ir zināma ar konta vārdu @mansremonts, kura darbībām ikdienā seko līdzi vairāk kā 31 tūkstotis lietotāju. E. Bairamova ir studējusi biznesa augstskolā "Turība" iegūstot izglītību audio vizuālajā komunikācijā. Viņas portfolio ietilpst darbs reklāmas un mediju aģentūrās, pieredze kino un reklāmu filmēšanas laukumos, žurnāla redaktores darbs un publicitātes analītiķe. Saņemoties aiziet no darba, viņa ir kļuvusi par pašnodarbināto personu, kura ievieto ar remontu un interjeru saistītu saturu savos sociālajos tīklos. 

Egita pastāstīja par to, ka ikdienā pati plāno savu laiku, kas lieti noder, ja patīk ceļot. Noteikti svarīga ir arī prasme komunicēt gan ar citiem, gan protot lakoniski definēt savu viedokli. Ikdienā, jo precizāk ir noformulēti pašas un vai klienta mērķis un uzdevumi, ir vieglāk paveikt nepieciešamo. 

Ikdienā veidojot saturu par un ap remontu, rodas arī sadarbība ar lieliem uzņēmumiem kā piemēram "IKEA", "Lidl", "Samsung" un "Apple". Svarīgi domāt arī par mārketingu, vairāk par to, kā pozitīvi reklamēt noteiktu preci vai pakalpojumu, nenoniecinot citas preces un pakalpojumus. Turklāt jāsaprot, ko drīkst reklamēt, lai viss būtu likumīgi. 

Ikdienā arī ir jāprot uzņemties risku, jo tas ir veids, kā iegūt darbu un jaunu pieredzi. Tā Egita ieguva darbu raidījumā "Manas mājas ar IKEA". 

Izaicinājumi darbā ir nemitīgā nepieciešamība adaptēties, spēt un gribēt radīt kvalitatīvu, lietderīgu un jēgpilnu saturu. 

Intervija ar E. Bairamovu "Sāc pelnīt kā influenceris" (Youtube intervija). 

Informāciju sagatavoja 

pedagogs karjeras konsultants

Elīna Tapiņa