
Datums: 12.09.2025
Biroja vadības un klientu apkalpošanas vebināri
15.09. norisināsies tiešsaistes vebinārs par biroja administratora profesiju. Biroja administrators - profesija, kas prasa gan daudzpusīgas profesionālās kompetences, gan komunikācijas prasmes, un nepieciešama ikvienā uzņēmumā vai organizācijā. Biznessa vadības koledžā to vari apgūt pilnībā tālmācībā, tikai 2,5 gadu laikā.
Pievienojies vebināram “Kā apgūt biroja vadību un profesionālu klientu apkalpošanu tālmācībā”, lai uzzinātu, kā kļūt par profesionālu biroja administratoru un iegūt īsā cikla augstāko profesionālo izglītību.
Studiju programma “Biroja vadība un profesionāla klientu apkalpošana” sniedz iespēju iegūt profesionālo kvalifikāciju “Biroja administrators” ar padziļinātām zināšanām klientu apkalpošanā. Tā ir profesija, kas apvieno komunikācijas prasmes, organizatoriskās spējas un plašu profesionālo kompetenču klāstu, kas nepieciešams ikvienā uzņēmumā vai organizācijā.
Vebinārā uzzināsi:
- Kāda ir biroja administratora loma uzņēmuma vai organizācijas darbībā?
- Kādi ir biroja administratora ikdienas darba izaicinājumi?
- Kā profesionāla klientu apkalpošana ietekmē uzņēmuma panākumus?
- Kā biroja administratora amats var kļūt par pakāpienu karjeras izaugsmē?
- Kā kļūt par profesionālu biroja administratoru tālmācībā?
Vebināru vada Liene Vīduša
programmas “Biroja vadība un profesionāla klientu apkalpošana” direktore.
Plašāka informācija pieejama ŠEIT!